کلش ها

ساخت وبلاگ
ارسال توسط : ClashOfClans.ir در پوستر, طنز, عکس, گالری, نقشه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ۰ 1,398 بازدید مپ های عجیب و خاص  برای جلوگیری از لوت شدن و دفاعی عجیب ترین نقشه های دفاعی و آنتی فارمینگ برای تاون هال ها 2+ +5 0 کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نقشه های دفاعی کلش,نقشه های دفاعی تاون هال 7,نقشه های دفاعی تاون هال 5,نقشه های دفاعی تاون هال 9,نقشه های دفاعی کلش اف کلن,نقشه های دفاعی تاون هال 8,نقشه های دفاعی clash of clans,نقشه های دفاعی بازی clash of clans,نقشه های دفاعی بازی کلش اف کلنز,نقشه های دفاعی کلن, نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 340 تاريخ : جمعه 29 مرداد 1395 ساعت: 0:09

یکی از عوامل مهم در فارم (Farm ) و لوت (Loot) برای جمع آوری منابع محدوده و رنج کاپ در بازی می باشد که که به نسبت تاون هال شما برای بدست آوردن منابع بیشتر در هم اتک تاثیر زیادی دارد،در این مطلب به محدوده کاپ های در لیگ های مختلف برای تمام تاون هال ها خواهیم پرداخت تا بتوانید در تاون هال و سطح خود بهترین لوت را کسب کنید. ابتدا بیایید از نحوه عملکرد کلش اف کلنز در پیدا کردن یک نقشه برای اتک نگاه کوتاهی کنیم،در مرحله اول تمام بازیکنانی که شیلد(Sheild) فعال ندارند و در محدوده کاپ و لیگ  شما هستند را خواهید دید و ب کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : بهترین محدوده کاپ برای لوت,بهترین محدوده کاپ در کلش,بهترین محدوده کاپ کلش,بهترین محدوده کاپ برا غارت,بهترین محدوده ی کاپ,بهترین محدوده کاپ برای غارت,بهترین محدوده کاپ, نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 408 تاريخ : جمعه 29 مرداد 1395 ساعت: 0:09

همانطور که مطلب قبلی ۷ تغییر جدید در آپدیت تابستان کلش اف کلنز پیش بینی هایی عنوان شده بود طبق انتظار آپدیت تابستان کلش اف کلنز در همین ماه(July) منتشر شد کلش ها...

ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 385 تاريخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 ساعت: 13:36

یکی از عوامل مهم در فارم (Farm ) و لوت (Loot) برای جمع آوری منابع محدوده و رنج کاپ در بازی می باشد که که به نسبت تاون هال شما برای بدست آوردن منابع بیشتر در هم اتک تاثیر زیادی دارد،در این مطلب به محدوده کاپ های در لیگ های مختلف برای تمام تاون هال ها خواهیم پرداخت تا بتوانید در تاون هال و سطح خود بهترین لوت را کسب کنید.

ابتدا بیایید از نحوه عملکرد کلش اف کلنز در پیدا کردن یک نقشه برای اتک نگاه کوتاهی کنیم،در مرحله اول تمام بازیکنانی که شیلد(Sheild) فعال ندارند و در محدوده کاپ و لیگ  شم کلش ها...

ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : بهترین محدوده کاپ برای لوت,بهترین محدوده کاپ در کلش,بهترین محدوده کاپ کلش,بهترین محدوده کاپ برا غارت,بهترین محدوده ی کاپ,بهترین محدوده کاپ برای غارت,بهترین محدوده کاپ, نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 760 تاريخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 ساعت: 13:36

یکی از عوامل مهم در فارم (Farm ) و لوت (Loot) برای جمع آوری منابع محدوده و رنج کاپ در بازی می باشد که که به نسبت تاون هال شما برای بدست آوردن منابع بیشتر در هم اتک تاثیر زیادی دارد،در این مطلب به محدوده کاپ های در لیگ های مختلف برای تمام تاون هال ها خواهیم پرداخت تا بتوانید در تاون هال و سطح خود بهترین لوت را کسب کنید.

ابتدا بیایید از نحوه عملکرد کلش اف کلنز در پیدا کردن یک نقشه برای اتک نگاه کوتاهی کنیم،در مرحله اول تمام بازیکنانی که شیلد(Sheild) فعال ندارند و در محدوده کاپ و لیگ  شما هستند را خواهید دید و به شما نمایش داده می شوند بعلاوه به اینکه بازیکنانی که هم سطح تاون هال شما نیز هستند در جستجو نمایش داده می شوند.حال اگر روستایی هم سطح تاون هال شما نبود(با توجه به ویژگی های قبلی) ممکن است یک روستا با تاون هال بالاتر یا پایین تر برای شما جستجو و نمایش داده شود.

clash-of-clans-map-search

همیشه این ذهنیت وجود دارد لیگ مهم تر هست یا سطح تاون هال ؟ که بیشتر بازیکنان شاید عنوان کنند سطح تاون هال در اولیت قرار دارد برای دریافت لوت، اما چیزی که مهم تر هست این می باشد که شما یک روستا در همان سطح تاون هال خودتون در سرچ پیدا کنید ،چون که سطح پایین تر میزان منابع برای لوت کردن شما را کاهش می دهد و تاون هال بالاتر اتک زدن شما را سخت تر می کنید، و اینکه بین این دو حالت یکی را انتخاب کنید مسلما بیشتر ما تاون هال سطح پایین تر را انتخاب می کنند چون که حداقل منابعی را لوت می کنند و کاپ نیز افزایش می یابد و ریسک کمتری نیز دارد و همچنین احتمال یک حمله و اتک موفق افزایش می یابد.

مهم این هست که شما در لیگی که هستید روستایی را پیدا کنید که ارزش حمله را داشته باشد،یکی از عامل های مهم که می تواند در بهتر شدن لوت شما کمک رسان باشد پاداش لیگ (League Bonus) هست به این دلیل که در آپدیت های اخیر به پاداش لیگ توجه شده است و انتظار می رود این موضوع در آینده نیز بیشتر مورد تاکید قرار گیرد که نمونه ای از آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

full-league-bonus-december-update-sneak-peek-clash-of-clans

حالا با توجه به این نکته در صورتی که شما لیگ خیلی پایینی نسبت به تاون هال خود داشته باشید یک پاداش لیگ ناچیز خواهید داشت که ممکن است برای شما ارزشمند نباشد.

پاداش روزانه ستاره

پاداش روزانه ستاره خود را فراموش نکنید،هر روز شما قادر خواهید بود از این پاداش استفاده کنید، بدین صورت که اگر شما بتوانید ۵ ستاره از مجموع حملات خود کسب کنید می توانید از این پاداش استفاده کنید،این موضوع بسیار ساده است اگر شما حتی فقط ۲-۳ اتک در برای فارم می دهید  می توانید با استفاده از این قابلیت فارم خوبی را کسب کنید که این پاداش می تواند بسته به لیگ شما متغییر باشد در زیر لیست پاداشی که از در هر لیگ به شما داده می شود آورده شده است :

star-bonus-per-league-clash-of-clans.ir

یکی دیگر از راه هایی که برای لوت بهتر توسط بازیکنان عنوان شده تغییر زبان بازی و کشور هست که با این تغییر لوت بیشتری را کسب خواهید کرد باید خدمت شما عرض نماییم این کار جواب نداده و تفاوتی در میزان لوت و روستاهایی که در جستجو پیدا می کنید ندارد.

بهترین محدوده کاپ برای فارم تاون هال ۳ تا ۱۱

در زیر لیست محدوده کاپ های که در حال حاضر می توانید لوت بهتری کسب کنید آورده شده است :

  • تاون هال ۳ و کمتر : کاپ ۵۰۰ و کمتر
  • تاون هال ۴: کاپ ۵۰۰-۷۰۰
  • تاون هال ۵: کاپ ۷۰۰-۹۰۰
  • تاون هال ۶: کاپ ۱۰۰۰-۱۲۰۰
  • تاون هال ۷: کاپ ۱۲۰۰-۱۷۰۰
  • تاون هال ۸: کاپ ۱۶۰۰-۱۸۰۰
  • تاون هال ۹: کاپ ۱۷۰۰-۲۴۰۰
  • تاون هال ۱۰: کاپ ۱۸۰۰-۳۲۰۰(بسته به اینکه در این سطح چقد فول باشید)
  • تاون هال ۱۱: کاپ ۲۶۰۰ و بالاتر

یک توصیه : یکی از روش های توصیه شده توسط ما این هست که : در یک لیگ > پاداش لیگ (League Bonus) + یک سوم از پاداش روزانه ستاره باعث میشه شما هزینه ساخت سرباز هاتون را لوت کنید.

برای مثال : یک ارتش با ۱۲ غول ،۱۵ والکری،۴ هیلر ،۲ دیوار شکن و ۶ عدد ویزارد هزینه حدود ۲۵۰,۰۰۰ اکسیر و ۳۰۰۰ اکسیر سیاه با طلسم خواهد شد که در لیگ Champions III شما (۲۰۰k اکسیر ، ۱ یا ۲k اکسیر سیاه ) کسب خواهد کرد

این موضوع باعث میشه تا اتک زدن برای لوت آسان تر شود و هزینه های ساخت سرباز جبران شود و لوت منابع روستا برای شما سود باشد.

موضوع دیگر این می باشد که محدوده کاپ تنها فاکتور برای لوت خوب نیست ،اما نباید از این بگذریم محدوده کاپ یکی از مهم ترین فاکتور های لوت و فارم هست اما یک عامل دیگری که در فارم شما تاثیر گذار هست زمان و ساعتی هست که شما شروع به فارم می کنید،این مورد یکی دیگر از موارد تاثیر گذار هست در موضوع فارم کردن ممکن هست شما مدت زیادی را برای فارم بزارید و نتیجه خوبی کسب نکنید این بدین معنی نیست که کاپ شما خوب نیست ممکن هست زمانی که شما در حال جستجو برای فارم هستید زمان خوبی نباشد که پست های بعدی به زمان های احتمالی مناسبت برای فارم خواهیم پرداخت.

شما نیز نظرات و تجربیات خود را در فارم در تاون هال های مختلف با ما در میان بگذارید تا به اطلاعات تکمیلی تری دست پیدا کنیم.

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 217 تاريخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 ساعت: 0:06

همیشه بروزرسانی های سوپرسل قبل از تعطیلات تابستانه کارمندان شرکت صورت می گرفته است و طبق روال ۳ سال گذشته این آپدیت ها از نظر وسعت کوچک می باشند و تغییرات عمده ای را در بازی کلش اف کلنز به همراه ندارد، احمال این موضوع وجود دارد آپدیت جدید بازی کلش اف کلنز در ماه July (تیر ماه) منتشر شود.

در که ادامه به تغییراتی که احتمال می ورد در بازی صورت گیرد در این آپدیت خواهیم پرداخت.

سرباز ها و طلسم ها

انتظار معرفی طلسم(Spell) یا سرباز جدید در بازی انتظار نمی ورد چون در آپدیت بزرگ قبلی ۳ سرباز جدید و ۲ طلسم جدید به بازی اضافه گردیده است اما احتمال می رود تغییراتی در این بخش ها صورت گیرد :

  • طلسم Clone زیاد استفاده نمی شود ،چرا که میزان فضای مورد نیاز آن(House Space) زیاد است ،انتظار می ورد که تعداد کپی شدن سرباز ها افزایش و میزان فضای مورد نیاز آن کاهش پیدا کند.
  • سرباز های بچه اژدها(Baby Dragon) و معدن چی که به تازگی به بازی افزوده شدن اما کاربرد زیادی در بازی نداشته اند ، که احتمال می رود سوپرسل تغییراتی در آنها ایجاد نمایید.

کلن وار

نبرد دوستانه که در آخرین آپدیت بزرگ بازی به کلش اف کلنز اضافه شد قابلیت جالب و خوبی بود،اما انتظار می ورد سوپرسل نسبت به تغییر زمان روز آماده سازی وار (Preparation Day) تغییراتی ایجاد کند و یا این زمان را حذف یا مدت زمان آن را کاهش دهد چون که این مدت زمان برای این موضوع زمان زیادی هست. کمتر بودن آن می تواند باعث بهتر شدن کلن وار ها شود.

سطج جدید

وجود سطح جدید در آپدیت جدید کلش اف کلنز زیاد مورد انتظار هست با توجه به اینکه در آپدیت قبلی ساختمان های دفاعی تغییراتی داشتند و احتمال آن هست که یک ساختمان دفاعی زمینی یک سطج جدید کسب کند.

زیاد خبر مطمئنی در این باره نیست اما احتمال آنکه ساختمان دفاعی مورد نظر X-Bow باشد وجود دارد

گیم پلی بازی

در بخش گیم پلی بازی انتظار یک ابزار جدید به نام الگو قطاری یا Train-patte که با استفاده از آن بتوان تمام سرباز ها را برای ساختن و آموزش انتخاب کرد و نیازی نباشد به یک به یک باراکس ها برای ساخت سرباز ها رفت و سرباز ها را برای ساخت انتخاب کرد.

همچنین قابلیت جدید امکان کمک کردن جم به هم کلنی ها (Donate Gem) فراهم شود؛ تا به حال فقط امکان کمک کردن و اهدا سرباز ها و طلسم به هم کلنی ها وجود داشت که انتظار می ورد امکان دادن جم بهم هم کلنی ها نیز در آپدیت جدید به بازی اضافه شود.

انتظار می ورد آپدیت تابستانه کلش اف کلنز در این هفته یا هفته آینده منتشر شود اما این موضوع کاملا حدسی می باشد و خبر رسمی در این باره منتشر نشده است.

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

  • avatar

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 224 تاريخ : چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت: 13:00

همانطور که مطلب قبلی ۷ تغییر جدید در آپدیت تابستان کلش اف کلنز پیش بینی هایی عنوان شده بود طبق انتظار آپدیت تابستان کلش اف کلنز در همین ماه(July) منتشر شد.که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

از اصلی ترین تغییرات این آپدیت می توان اضافه شدن یک سطح جدید به سرباز غول(Giant) و ساختمان دفاعی آرچر تاور اشاره نمود.

اضافه شدن این سطج جدید برای هر دو این موارد را می توان یک رخداد خوب در نظر گرفت اما فقط بازیکنانی که در سطح تاون هال ۱۱ هستند می توانند از افزایش سطح این آپدیت بهره مند شوند .

archer-tower-level-14

همانگونه که قبلا بیان نموده بودیم آپدیت های تابستان تغییرات زیادی را در بر نخواهند داشت و صرفا موارد جزئی در این آپدیت ها به چشم می خورد و پیش بینی می شود سوپرسل تغییرات دیگر را به بعد از تعطیلات و  آپدیت بعدی در ماه September معکول کرده است و این آپدیت فعلا برای خارچ نمودن بازی از یک نواختی بوده است و موضوعی که مطرح می شود یک آپدیت کامل تر را در مهر ماه ببنیم و شاهد تغییرات بیشتری در بازی و گیم پلی کلش اف کلنز باشیم.

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت: 13:00

مپ های عجیب و خاص  برای جلوگیری از لوت شدن و دفاعی

عجیب ترین نقشه های دفاعی و آنتی فارمینگ برای تاون هال ها

th8-hybrid-base-coc-clash-of-clans

th9-hybrid-base-coc-YQN3DRDQ9cth10-defense-base-coc-clashth10-hybrid-base-coc-0QJLOXKZ8clashth10-hybrid-base-coc-ABZ0DW8256th10-hybrid-base-coc-clashth10-hybrid-base-coc-RAZ6PGB5V-clash

0

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 259 تاريخ : چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت: 13:00

همیشه بروزرسانی های سوپرسل قبل از تعطیلات تابستانه کارمندان شرکت صورت می گرفته است و طبق روال ۳ سال گذشته این آپدیت ها از نظر وسعت کوچک می باشند و تغییرات عمده ای را در بازی کلش اف کلنز به همراه ندارد، احمال این موضوع وجود دارد آپدیت جدید بازی کلش اف کلنز در ماه July (تیر ماه) منتشر شود.

در که ادامه به تغییراتی که احتمال می ورد در بازی صورت گیرد در این آپدیت خواهیم پرداخت.

سرباز ها و طلسم ها

انتظار معرفی طلسم(Spell) یا سرباز جدید در بازی انتظار نمی ورد چون در آپدیت بزرگ قبلی ۳ سرباز جدید و ۲ طلسم جدید به بازی اضافه گردیده است اما احتمال می رود تغییراتی در این بخش ها صورت گیرد :

  • طلسم Clone زیاد استفاده نمی شود ،چرا که میزان فضای مورد نیاز آن(House Space) زیاد است ،انتظار می ورد که تعداد کپی شدن سرباز ها افزایش و میزان فضای مورد نیاز آن کاهش پیدا کند.
  • سرباز های بچه اژدها(Baby Dragon) و معدن چی که به تازگی به بازی افزوده شدن اما کاربرد زیادی در بازی نداشته اند ، که احتمال می رود سوپرسل تغییراتی در آنها ایجاد نمایید.

کلن وار

نبرد دوستانه که در آخرین آپدیت بزرگ بازی به کلش اف کلنز اضافه شد قابلیت جالب و خوبی بود،اما انتظار می ورد سوپرسل نسبت به تغییر زمان روز آماده سازی وار (Preparation Day) تغییراتی ایجاد کند و یا این زمان را حذف یا مدت زمان آن را کاهش دهد چون که این مدت زمان برای این موضوع زمان زیادی هست. کمتر بودن آن می تواند باعث بهتر شدن کلن وار ها شود.

سطج جدید

وجود سطح جدید در آپدیت جدید کلش اف کلنز زیاد مورد انتظار هست با توجه به اینکه در آپدیت قبلی ساختمان های دفاعی تغییراتی داشتند و احتمال آن هست که یک ساختمان دفاعی زمینی یک سطج جدید کسب کند.

زیاد خبر مطمئنی در این باره نیست اما احتمال آنکه ساختمان دفاعی مورد نظر X-Bow باشد وجود دارد

گیم پلی بازی

در بخش گیم پلی بازی انتظار یک ابزار جدید به نام الگو قطاری یا Train-patte که با استفاده از آن بتوان تمام سرباز ها را برای ساختن و آموزش انتخاب کرد و نیازی نباشد به یک به یک باراکس ها برای ساخت سرباز ها رفت و سرباز ها را برای ساخت انتخاب کرد.

همچنین قابلیت جدید امکان کمک کردن جم به هم کلنی ها (Donate Gem) فراهم شود؛ تا به حال فقط امکان کمک کردن و اهدا سرباز ها و طلسم به هم کلنی ها وجود داشت که انتظار می ورد امکان دادن جم بهم هم کلنی ها نیز در آپدیت جدید به بازی اضافه شود.

انتظار می ورد آپدیت تابستانه کلش اف کلنز در این هفته یا هفته آینده منتشر شود اما این موضوع کاملا حدسی می باشد و خبر رسمی در این باره منتشر نشده است.

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

  • avatar

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 200 تاريخ : سه شنبه 12 مرداد 1395 ساعت: 11:50

همانطور که مطلب قبلی ۷ تغییر جدید در آپدیت تابستان کلش اف کلنز پیش بینی هایی عنوان شده بود طبق انتظار آپدیت تابستان کلش اف کلنز در همین ماه(July) منتشر شد.که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

از اصلی ترین تغییرات این آپدیت می توان اضافه شدن یک سطح جدید به سرباز غول(Giant) و ساختمان دفاعی آرچر تاور اشاره نمود.

اضافه شدن این سطج جدید برای هر دو این موارد را می توان یک رخداد خوب در نظر گرفت اما فقط بازیکنانی که در سطح تاون هال ۱۱ هستند می توانند از افزایش سطح این آپدیت بهره مند شوند .

archer-tower-level-14

همانگونه که قبلا بیان نموده بودیم آپدیت های تابستان تغییرات زیادی را در بر نخواهند داشت و صرفا موارد جزئی در این آپدیت ها به چشم می خورد و پیش بینی می شود سوپرسل تغییرات دیگر را به بعد از تعطیلات و  آپدیت بعدی در ماه September معکول کرده است و این آپدیت فعلا برای خارچ نمودن بازی از یک نواختی بوده است و موضوعی که مطرح می شود یک آپدیت کامل تر را در مهر ماه ببنیم و شاهد تغییرات بیشتری در بازی و گیم پلی کلش اف کلنز باشیم.

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 193 تاريخ : سه شنبه 12 مرداد 1395 ساعت: 11:50

مپ های عجیب و خاص  برای جلوگیری از لوت شدن و دفاعی

عجیب ترین نقشه های دفاعی و آنتی فارمینگ برای تاون هال ها

th8-hybrid-base-coc-clash-of-clans

th9-hybrid-base-coc-YQN3DRDQ9cth10-defense-base-coc-clashth10-hybrid-base-coc-0QJLOXKZ8clashth10-hybrid-base-coc-ABZ0DW8256th10-hybrid-base-coc-clashth10-hybrid-base-coc-RAZ6PGB5V-clash

0

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 209 تاريخ : سه شنبه 12 مرداد 1395 ساعت: 11:50

مپ های عجیب و خاص  برای جلوگیری از لوت شدن و دفاعی

عجیب ترین نقشه های دفاعی و آنتی فارمینگ برای تاون هال ها

th8-hybrid-base-coc-clash-of-clans

th9-hybrid-base-coc-YQN3DRDQ9cth10-defense-base-coc-clashth10-hybrid-base-coc-0QJLOXKZ8clashth10-hybrid-base-coc-ABZ0DW8256th10-hybrid-base-coc-clashth10-hybrid-base-coc-RAZ6PGB5V-clash

0

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 202 تاريخ : يکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت: 22:51

همانطور که مطلب قبلی ۷ تغییر جدید در آپدیت تابستان کلش اف کلنز پیش بینی هایی عنوان شده بود طبق انتظار آپدیت تابستان کلش اف کلنز در همین ماه(July) منتشر شد.که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

از اصلی ترین تغییرات این آپدیت می توان اضافه شدن یک سطح جدید به سرباز غول(Giant) و ساختمان دفاعی آرچر تاور اشاره نمود.

اضافه شدن این سطج جدید برای هر دو این موارد را می توان یک رخداد خوب در نظر گرفت اما فقط بازیکنانی که در سطح تاون هال ۱۱ هستند می توانند از افزایش سطح این آپدیت بهره مند شوند .

archer-tower-level-14

همانگونه که قبلا بیان نموده بودیم آپدیت های تابستان تغییرات زیادی را در بر نخواهند داشت و صرفا موارد جزئی در این آپدیت ها به چشم می خورد و پیش بینی می شود سوپرسل تغییرات دیگر را به بعد از تعطیلات و  آپدیت بعدی در ماه September معکول کرده است و این آپدیت فعلا برای خارچ نمودن بازی از یک نواختی بوده است و موضوعی که مطرح می شود یک آپدیت کامل تر را در مهر ماه ببنیم و شاهد تغییرات بیشتری در بازی و گیم پلی کلش اف کلنز باشیم.

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 217 تاريخ : شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 23:42